پمینا ده ساله شد

داستان پمینا در سال ۱۳۵۸ از زیر زمین ساختمان پلاک ۹۹ خیابان آذربایجان تهران، تنها با دو دستگاه همبرگرزنی آغاز شد. محصولات انجمادی در ابتدا با برند گوشتی آمل تولید می شدند و با رشد و افزایش تنوع محصول همراه …

داستان پمینا در سال ۱۳۵۸ از زیر زمین ساختمان پلاک ۹۹ خیابان آذربایجان تهران، تنها با دو دستگاه همبرگرزنی آغاز شد. محصولات انجمادی در ابتدا با برند گوشتی آمل تولید می شدند و با رشد و افزایش تنوع محصول همراه بودند تا اینکه یک دهه پیش اتفاق مهمی رخ داد.

 تولد برند پمینا به عنوان نقطه ی عطفی در فعالیت لاین انجمادی گروه سولیکو، سرآغاز یک حرکت هدفمند جهت فتح بازار انجمادی داخلی و حضور پر قدرت در بازارهای بین المللی محسوب می شود مسیری که اکنون و پس از ۱۰ سال به تولید بالغ بر ۱۳۰ محصول متنوع در گروه های مختلف غذایی از جمله محصولات سوخاری، برگر، سبزیجات، دریایی، دونر کباب و انواع غذاهای آماده انجامیده و با وجود در اختیار داشتن  رهبری بازارداخلی همچنان در حال توسعه و نفوذ بیشتر به بازارهای بین المللی می باشد. 

مدیر برند پمینا آقای مسعود وحیدنیا گفت: برگزاری جشن تولد ۱۰ سالگی پمینا در ساختمان معین مال بهانه‌ای بود برای قدردانی از همه کسانی که در پیمودن این راه پر افتخار نقش داشته اند و هم پیمانی مجدد جهت فتح قله های پیش رو.

ده سال از شروع داستان پمینا می گذرد، از شروع تلاش برای فراهم آوردن آرامش خاطر، سلامتی و لحظه‌های شاد با تامین غذای سالم، خوشمزه و مقوی برای مردم سزمین‌مان در کنار تولید و اشتغال‌زایی و این داستان همچنان ادامه دارد.

دیدگاه‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.