برگر و سس قارچ

طرز تهیه برگر خانگی با سس قارچ

شما ممکن است برگر را با سس خردل یا کچاپ امتحان کرده باشید اما سس قارچ چیز دیگری است، با دستور تهیه برگر خانگی با سس قارچ با ما باشید.

مواد لازم برای تهیه برگر خانگی با سس قارچ:

کره کاله۱۵ گرم
پیازیک عدد کوچک
سیر خرد شدهیک قاشق چای‌خوری
قارچ خرد شدهدو عدد
نمک و فلفلبه مقدار لازم
آرد۱۰۰ گرم
خامه کاله۵۰ گرم
شیر کاله۵۰ میلی لیتر
همبرگر ویژه پمینادو عدد
پنیر ورقه‌ای گودا کالهیک عدد
نان برگریک عدد
سس خردل کالهدو قاشق غذاخوری
کاهو فرانسوی سبزبه مقدار لازم
گوجه حلقه‌ایسه برش

طرز تهیه برگر خانگی با سس قارچ

برای تهیه یک سس قارچ خوشمزه ابتدا باید کره را درون تابه‌ای بریزید که روی حرارت متوسط گاز قرار داده‌اید و بگذارید تا کمی داغ شود. سپس پیازهای خرد شده را به آن اضافه  کنید تا سرخ و طلایی شوند. سیر و قارچ خرد شده را به همراه نمک و فلفل درون همان تابه بریزید و اجازه دهید تا یک دقیقه خوب با هم تفت داده شوند. سپس آرد، خامه و شیر را به این ترکیب اضافه کنید و برای دو دقیقه هم بزنید تا سس قارچ شما آماده شود.
دو عدد برگر ویژه پمینا را روی تابه گریلی که از قبل با کمی روغن چرب کرده‌اید قرار دهید و بگذارید تا ۵ دقیقه با حرارت زیاد خوب گریل شوند. سپس روی یکی از برگرها را با پنیر ورقه‌ای گودا بپوشانید و برگر دوم را روی آن قرار دهید.نان برگر را دو قسمت کنید و روی تکه‌ی پایینی آن سس خردل بمالید. کاهوی فرانسوی را به مقدار دلخواه‌تان اضافه کنید و برگرها را روی آن قرار دهید؛ قارچ‌ها و گوجه‌فرنگی حلقه شده را روی برگرها بگذارید. سس قارچ را روی برگر خود بریزید و بعد تکه بالایی نان را روی آن  قرار دهید.

دیدگاه‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.