تولید برگر دست ساز پمینا، بدون دخالت دست

همبرگرهای نیمه‌آماده پمینا، به برگر دست ساز شبیه هستند، اما بدون دخالت دست و با فرایند کاملا مکانیزه و با گوشت خالص گوسفند تولید می‌شوند.

حتی کسانی بخاطر داشتن دغدغه تغذیه سالم، غذاهای آماده و نیمه‌آماده را کنار می‌گذارند هم همیشه آرزوی آسان‌تر شدن آشپزی با تولد غذاهای سالم آماده را در سر می‌پرورانند. در شرایطی که مشغله‌های متعدد، زمان افراد برای پخت و پز را محدود کرده است، در اختیار داشتن محصولات غذایی آماده‌ای که نگرانی در مورد سلامت مصرف‌کنندگانشان را بالا نمی‌برند، بیشتر شبیه یک رویا به نظر می‌رسد. اما پیشرفت در عرصه صنایع غذایی و تولد دستگاه‌های مدرنی که فرایند تولید را به شکل متفاوتی به پیش‌می‌برند، فاصله تبدیل شدن این رویا به واقعیت را کوتاه کرده است.

برند پمینا که از سال ۱۳۹۱ تاکنون در زمینه تولید غذاهای آماده، نیمه‌آماده و مواد اولیه سالم به فعالیت می‌پردازد، با تولید همبرگرهای پریمیوم خود، محصول غذای آماده اما سالم دیگری را به سبد غذایی خانواده‌ها اضافه کرده است. این همبرگرها که با گوشت سالم و تازه آماده می‌شوند و در ترکیب آنها از هیچ فراورده پروتئینی دیگری استفاده نمی‌شود، به غذاهای خانگی شبیه بوده و بخاطر تولید با دستگاه‌های ویژه، بافتی شبیه به همبرگرهای دست ساز را دارند.

همبرگرهای نیمه‌آماده پمینا، گرچه به برگر دست ساز شبیه هستند، اما بدون دخالت دست و با فرایند کاملا مکانیزه تولید می‌شوند و گوشت خالص گوسفند و گوساله، پیاز و ادویه ترکیبات آنها را تشکیل می‌دهد. برگرهای نیمه‌آماده پمینا که با استفاده از فرایند انجماد سریع (IQF) مواد مغذی‌شان حفظ شده است و هیچ ماده افزودنی دیگری در آنها به کار نرفته، برای پخت نیازی به روغن ندارند و در فرایند پخت هم تغییر شکل پیدا نمی‌کنند.

2 دیدگاه در مورد “تولید برگر دست ساز پمینا، بدون دخالت دست

  1. خوبه

  2. سلام واسه اولین بارمیخوام سفارش بدم.ببینم بعداستفاده نظرمیدم

دیدگاه‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.