چیزبرگر پمینا به بازار آمد

پمینا از چیزبرگر جدید خود رونمایی کرد پمینا با هدف توسعه سبد محصولات برگر خود و ارائه محصولات نوآورانه و پیشرو از محصول جدید خود که یک برگر پنیری است و در  رده محصولات پرمیوم پمیناست با نام چیزبرگر رونمایی …

پمینا از چیزبرگر جدید خود رونمایی کرد

پمینا با هدف توسعه سبد محصولات برگر خود و ارائه محصولات نوآورانه و پیشرو از محصول جدید خود که یک برگر پنیری است و در  رده محصولات پرمیوم پمیناست با نام چیزبرگر رونمایی کرد.

تقریبا حدود ۵۰ سال پیش بود که مدیرعامل سولیکو با یک خط ساده تولید همبرگر، تولید و عرضه همبرگر را شروع کرد. پس از آن ورود جذاب، سبد محصولات سولیکو روز به روز گسترش پیدا کرد و اکنون پمینا یکی از برندهای این مجموعه با عرضه محصولات منجمد خود هویتی مستقل دارد و یکی از محصولات خاص و ویژه آن انواع برگر است.

چیز برگر نیز مانند سایر محصولات رده‌ی پرمیوم برگر به سبک دست ساز ساخته شده است و دارای چهار عدد برگر است که در ترکیبات آن از پنیر هالومی (پنیر کبابی) استفاده شده است.

این همبرگر با پیاز و سس گوجه فرنگی از بهترین برگرهای پنیری موجود در بازار ایران است. از جمله ویژگی‌های این محصول جدید می‌توان به روش انجماد آن که انجماد فوق سریع می‌باشد اشاره کرد. از خصوصیات جذاب دیگر این برگر می‌توان به امکان پخت آن بدون روغن اشاره کرد.

مدیر برند پمینا، آقای مسعود وحیدنیا در خصوص این برگر جدید گفت: تولید محصول با مواد تشکیل دهنده‌ی ساده، آشنا و قابل اعتماد مصرف کنندگان هدفی است که در رده محصولات پرمیوم برگر به دنبال آن هستیم تا مصرف کننده با اعتماد بالا و خیالی آسوده از طعم و بافت لذیذ این محصولات بهره مند شود و در این راستا چهارمین محصول برگر پرمیوم با استفاده از گوشت خالص و پنیر کبابی که یک پنیر کاملا طبیعی است به سبد این گروه اضافه شده است.»

پنیر هالومی که در این برگر از آن استفاده شده است یک پنیر نیمه سخت و طبیعی است که مواد افزودنی و اسانس ندارد و می‌توان آن را سرخ یا کباب کرد. این پنیر که نخستین‌بار در قبرس تولید شده سرشار از کلسیم، پروتئین، فسفر و انواع ویتامین‌هاست و ارزش غذایی هر کیلوگرم آن معادل ۱۲ تا ۱۵ کیلوگرم شیر تازه گاو است.

چیز برگر برگری بی‌همتا در بازار

محصول چیزبرگر در کارخانه انجمادی پمینا واقع در شهر آمل تولید می‌شود. در تولید این محصول از دستگاه پیشرفته و مجهزی استفاده شده است که چیزبرگرها را با ظاهری دست‌ساز و با بافتی تردتر تولید می‌کند. نکته قابل توجه اینکه هیچ یک از رقبای داخلی این خط را در اختیار ندارد و این یعنی چیزبرگر  پمینا از این نظر در بازار بی همتاست.

بهترین روش پخت این محصول گریل کردن آن است. همچنین می‌توان آن را در تابه بدون استفاده از روغن پخت. کافی است تابه را به حد کافی گرم کرد و پس از یخ‌زدایی، هر روی برگر را حدود سه تا پنج دقیقه (بسته به شدت شعله) حرارت داد.

مراکز توزیع این محصول تمامی فروشگاه‌های معتبر در سرتاسر ایران است. همچنین امکان خرید چیزبرگر  بصورت آنلاین از طریق دیجی‌کالا و اسنپ مارکت فراهم شده است.

یک نظر برای “چیزبرگر پمینا به بازار آمد

  1. محصولی بسیار خوشمزه و مغزی هست، باتشکر از تولید کننده.

دیدگاه‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.