سالاد سزار

طرز تهیه سالاد سزار با شنیسل مرغ پمینا

سالاد سزار یکی از خوشمزه‌ترین سالادها است، ترکیب سس مخصوص با کاهو و مرغ دلپذیر است در ادامه طرز تهیه سالاد سزار با شنیسل مرغ را بخوانید.

مواد لازم برای تهیه سالاد سزار با شنیسل مرغ

کاهویک عدد متوسط
شنیسل سینه مرغ پمینا۱۰۰ گرم
نان تست یا باگتدو عدد
روغن زیتوندو فنجان
لیموترش تازهیک عدد
تخم‌مرغدوعدد
پنیر پارمسان کالهبه مقدار لازم
سرکه بالزامیکنصف فنجان
سیردو حبه
گردودو عدد
زیتون۳۰ گرم
سس خردل کالهیک قاشق چای‌خوری
اسفناج خرد شدهاسفناج خرد شده
ریحان خرد شدهیک قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم
پودر سوخاری۱۰۰ گرم
آردنصف فنجان

طرز تهیه سالاد سزار با شنیسل سینه مرغ پمینا

داشتن یک سس مخصوص و خوشمزه از لازمه‌های هر سالاد سزاری است. برای درست کردن این سس مخصوص شما باید ابتدا یکی از تخم‌مرغ‌ها را به مدت دو دقیقه در آب جوش قرار دهید تا کمی آب‌پز شود و شکل عسلی به خود بگیرد؛ دقت داشته باشید که تخم‌مرغ اصلاً نباید سفت شود. بعد از اینکه تخم‌مرغ به مدت دو دقیقه جوشید، آن را در یک ظرف با روغن زیتون، سیر ساطوری شده و پنیر پارمسان مخلوط کنید و این ترکیب را با همزن پنج دقیقه مخلوط کنید تا خوب یک‌دست شوند. حالا ادویه‌ها را اضافه و سرکه بالزامیک را با این ترکیب مخلوط کنید. محتویات سس را حدود سه دقیقه هم بزنید تا بافتی شبیه به مایونز پیدا کند. حالا کمی گردوی خرد شده و سس خردل به مواد اضافه کنید و بعد از اینکه به‌ خوبی مخلوط کردید سس را داخل یخچال قرار دهید.
در این مرحله نوبت به درست کردن نان مخصوص این سالاد رسیده است. کمی روغن زیتون، سیر خرد شده، ریحان و اسفناج را با هم مخلوط کنید و نان تست‌ها را به این مواد آغشته کنید. سپس آن‌ها را داخل فرقرار دهید تا نان‌ها کمی برشته شوند. حالا کاهویی را که خوب شسته‌اید به صورت ریز خرد کرده و در ظرف قرار دهید. سپس شنسیل سینه مرغ سرخ‌ شده را تکه تکه کنید و به همراه گوجه گیلاسی و مقداری زیتون بی هسته روی کاهوی خرد شده بریزید. نان تست‌های برشته شده و پنیر پارمسان را نیز به سالاد اضافه کنید.  سالاد سزار با شنیسل سینه مرغ شما آماده است. سس مخصوصی را که پیشتر آماده کرده‌اید روی سالاد سزار خود بریزید و نوش جان کنید.

دیدگاه‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.