کمپین «لذت تا گاز آخر» برگرهای پرمیوم پمینا با جوایز ویژه به پایان رسید.

پمینا که یکی از شرکت‌های شناخته شده و زیر مجموعه سولیکو کاله است در اقدامی جدید برای معرفی برگرهای ویژه این برند، کمپینی با عنوان «چالش لذت تا گاز آخر» را طی یک ماه از ۱۵ شهریور ماه تا ۱۵ …

پمینا که یکی از شرکت‌های شناخته شده و زیر مجموعه سولیکو کاله است در اقدامی جدید برای معرفی برگرهای ویژه این برند، کمپینی با عنوان «چالش لذت تا گاز آخر» را طی یک ماه از ۱۵ شهریور ماه تا ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۰ برگزار کرد.

پمینا با هدف آگاهی کاربران خود از گروه برگرهای پرمیوم این برند از تاریخ ۱۵ شهریور ماه تا ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۰، کمپینی با عنوان «چالش لذت تا گاز آخر» برگزار کرد. در این کمپین از کاربران و مصرف‌کنندگان برگر پمینا در شبکه‌های اجتماعی درخواست شد نظرات، پیشنهادات و تجربه‌های خود را از مصرف برگرهای پرمیوم پمینا با گذاشتن عکس‌های خود به اشتراک بگذارند تا در قرعه‌کشی گوشی موبایل آیفون ۱۲ پرومکس این کمپین جذاب شرکت کنند.

کمپین «لذت تا گاز آخر» در ۱۵ مهر ماه و در نهایت با شرکت ۴۶۲ نفر از مخاطبان پمینا در این کمپین و ارسال عکس‌های خلاقانه آنها از برگرهای پمینا به پایان رسید. این کمپین در نهایت با اهدای چهار موبایل آیفون ۱۲ پرومکس به چهار نفر از ارسال‌کنندگان برترین و خلاقانه‌ترین عکس‌های ارسالی به پایان رسید.

شایان ذکر است برگرهای پریمیوم پمینا که برگرهایی با گوشت ۱۰۰ درصد هستند شامل کاله برگر، کلاسیک برگر، برگر گوسفندی و چیزبرگر می‌شوند که از این میان چیز برگر با پینر کبابی پمینا، تازه‌ترین محصول این برند در دسته‌بندی برگرهاست.

از ویژگی‌های بارز برگرهای پمینا می‌توان به کیفیت بالا و فرمول جادویی تهیه ادویه‌های انحصاری برگرهای آن اشاره کرد.

دیدگاه‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.